Müügitingimused


Tallinna Tehnikakõrgkooli veebipoe müügitingimused

1 Üldsätted
1.1 Veebipoe omanik on Tallinna Tehnikakõrgkool (registrikood 70003773), asukohaga Pärnu mnt 62, 10135 Tallinn.
1.2 TTK veebipoe kliendiks (edaspidi Klient) võib olla iga füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab veebipoodi, nõustub selle müügitingimustega ning teostab kauba eest ettemaksu.
Klient annab nõusoleku veebipoe müügitingimustega vahetult enne ostu vormistamist.
1.3 TTK veebipoena käsitletakse epood.tktk.ee ja toitlustus.lvrkk.ee veebipõhiseid ostukeskkondasid (edaspidi Veebipood).

2 Kliendi registreerimine
Veebipood on Kliendil võimalik ostu sooritada kahel moel - registreerimata ja registreerunud kasutajana.
2.1. Registreerimata kasutajalt küsib Veebipood vajalikke andmeid enne tellimuse lõplikku vormistamist.
2.2. Registreerunud kasutajana loob Klient Veebipoes isikliku kasutajakonto. Konto loomiseks täidab Klient vastava vormi, kuhu sisestab nõutud kontaktandmed. Kasutajakontole ligipääs toimub kasutajanime ja salasõna kasutades. Salasõna valib klient ise.
Soovituslikud nõuded salasõnale on:
● salasõna peaks koosnema suur- ja väiketähtede ning numbrite kombinatsioonist;
● salasõna ei tohiks olla koostatud vaid ühesugustest sümbolitest ega klaviatuurijärjestuses tähtedest või numbritest;
● sama salasõna ei tohiks kasutada erinevates keskkondades;
● mida pikem salasõna, seda turvalisem. Salasõna peaks koosnema vähemalt üheksast sümbolist.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel, kui ta on valinud ostmiseks sobivad kaubad või teenused (edaspidi Kaup) ja lisanud need ostukorvi klikates nupule "Lisa korvi".
3.2. Kauba ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti ostma.
3.3. Klient saab muuta ostukorvis olevate Kaupade kogust ja neid vajadusel ostukorvist eemaldada.
3.4. Ostukorvis olevad Kaubad on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
3.5. Tellimuse vormistamiseks klikkab Klient nupul „Telli“.
3.6. Tellimuse vormistamisel sisestab Klient oma andmed ja valib endale sobiva Kauba kohaletoimetamise ning makseviisi, kontrollides tellimuse ülevaates ostu andmeid. Andmete sisestamisel on kohustuslikud punase tärniga tähistatud väljad.
3.7. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi ostetud Kauba häireteta kohaletoimetamine. Pärast klikkamist nupul „Esita tellimus“ saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.

4. Kauba hind
4.1. Veebipoe kodulehel müüdavate Kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2. Kaubale kehtivad ostu tegemise hetkel Veebipoes kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on Kauba kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
4.3. Enne makse lõplikku sooritamist peab Klient nõustuma ja andma kinnituse Veebipoes kehtestatud müügitingimustega. Tellimuse kinnitamiseks tuleb Kliendil teha linnuke valikute „Olen tutvunud ja nõustun müügitingimustega“ ja “Nõustun privaatsuspoliitikaga” ette ning klikata tekstil „Esita tellimus“.

5. Tellimuse jõustumine
Tellimus jõustub hetkest, kui tellimuse alusel tasumisele kuuluv summa on laekunud Rahandusministeeriumi arvelduskontole.

6. Tellitud Kauba eest tasumine
Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel. Võimalikud makseviisid on esitatud Veebipoes. Veebipoes on võimalik tasuda Kauba eest eurodes kaardimaksetena Swedpank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Pocopay kontodega. Teenuse kinnitamisel suunatakse kasutaja panka, kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Peale makse sooritamist saadetakse kliendi e-postile arve koopia. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

7. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg
7.1. Laos saadaolevate Veebipoe Kauba tarneaeg on kuni 10 päeva alates makse laekumisest. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde (Saadaval: Laos).
7.2. Tellitud Kaup postitatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaati. Kaup väljastatakse ja postitused tehakse tööpäeviti. Kui tellimus on sooritatud reedel, laupäeval, pühapäeval või riiklikel pühadel, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
7.3. Ise järele tulles Klient Kauba kättetoimetamise tasu ei maksa. Soovides ise Kaubale järele tulla, saab Klient Kauba kätte tööpäeviti kella 9.00–16.00 Tallinna Tehnikakõrgkooli infolauast, Pärnu mnt 62, 10135 Tallinn.
7.4. Kauba koheletoimetamise eest tasumise info on märgitud Kauba infosse või transpordiviiside valikusse: kauba kohaletoimetamine võib olla Kliendi jaoks tasuta või tasuline. Klient saab kauba kohaletoimetamise eest tasuda Veebipoes Kauba eest makstes või pakiautomaadis üldjuhul vastavalt pakiteenust osutava ettevõtte hinnakirjale.
7.5. Veebipood ja koostööpartnerid ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

8. Tellimuse tühistamine ja Kauba tagastamine
8.1. Kliendil on õigus pärast tellitud Kauba eest ülekande sooritamist, kuid enne tarne teostamist Veebipoe poolt, tellimus tühistada. Sellest tuleb teavitada aadressil epood@tktk.ee vastavasisulises avalduses, milles peavad olema märgitud kliendi nimi, e-posti aadress ja tellimuse number. Makse tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes pärast avalduse esitamist.
8.2. Kui Kaup ei sobi või ei vasta kliendi ootustele, on kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest (va punktis 7.3 toodud juhul). Kauba tagastamisel tuleb esitada taotlusvorm (taotlusvorm allalaadimiseks).
8.3 Toidukauba (kiirelt riknev ja vananev) ostmise korral ei ole Kliendil lepingust taganemise õigust (Võlaõigusseadus §53 lõige 4 punkt 4).
8.4. Tagastatav Kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud Kauba eest laekub Kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, hiljemalt 21 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatud Kauba kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-posti aadressile kinnitus.
8.5. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata.
8.6. Kui Kaup on kahjustustega, mida ei olnud võimalik välisel vaatlusel tuvastada, kahjustused ei ole tekkinud pakendi avamisel või kui Kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu Veebipood. Kliendil tuleb Kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta. Vahetustoote postitamise kulud kannab esimesel korral Veebipood, iga järgneva vahetuse korral Klient.
8.7. Tagastamisele ei kuulu postikulu, välja arvatud juhul, kui Klient teavitab 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, et soovib kaupa tagastada.
8.8. Käesolevas müügitingimustes käsitlemata juhtudel lähtutakse kehtivatest Eesti Vabariigi õigusnormidest.

9. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
9.1. Vastavalt võlaõigusseaduse § 218 lõikele 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates Kauba kättesaamisest. Sellest 6 esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.
9.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.
9.3. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient täitma avalduse vormi (taotlusvorm allalaadimiseks) ja selle hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti ilmnemist saatma aadressil epood@tktk.ee.
9.4. Punktis 8.3 nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Veebipoelt tasuta toote vahetamist.
9.5. Veebipood ei vastuta:
● Kliendi süül või hoolimatusel Kauba kahjustamise eest;
● defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
● toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

10. Kliendi isikuandmete töötlemine
10.1. Isikuandmete vastutav töötleja on TTK. Tallinna Tehnikakõrgkool edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile ja makseviisides olevatele pankadele.
10.2. TTK töötleb isikuandmeid kooskõlas isikuandmete töötlemise põhimõtetega.
10.3. TTK töötleb Kliendi poolt esitatud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. TTK ei avalda ostude käigus teatavaks saanud isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v.a koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
10.4. Kliendi isikuandmed kustutatakse pärast pretensiooni esitamise tähtaja möödumist või pärast pretensiooni lahendamist.
10.5. Kliendil on võimalik igal ajal nõuda kasutajakonto sulgemist, edastades selleks taotluse e-posti aadressil epood@tktk.ee. Kasutajakonto suleb TTK 3 tööpäeva jooksul taotluse kättesaamisest.
10.6. Isikuandmete töötlemisega seotud kaebused lahendatakse TTK ja Kliendi vahelise suhtluse ning koostöö korras. Klient võib pöörduda isikuandmete töötlemisega seonduvate probleemide lahendamiseks Andmekaitse Inspektsiooni poole märgukirja või kaebusega.

11. Lisainfo
11.1. Kõik Veebipoe tooteid, teenuseid, kampaaniaid või muud olulist infot puudutavad küsimused ja ettepanekud on oodatud e-posti aadressil epood@tktk.ee. Veebipood vastab saadetud kirjadele esimesel võimalusel.
11.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Veebipoel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
11.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Veebipood Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

 

Kauba tagastamise või pretensiooni esitamise avalduse vorm